Per pastaruosius penkerius metus Kaunas skatina vystyti tvarų miesto transportą ir dviračius, kaip transporto priemonę. Šiuo metu kas antras Kauno miesto gyventojas turi dviratį, t.y. mieste yra apie 150 tūkstančių dviračių. 2010-06-03 Kauno miesto savivaldybės taryba patvirtino Kauno miesto dviračių takų specialųjį planą, 2012-07-12 – Kauno miesto savivaldybės naujojo Bendrojo plano koncepciją. Pagrindinis miesto tikslas – plėtoti dviračių infrastruktūrą, sujungti esamus ir planuojamus dviračių takus ir trasas į vieną 177 km ilgio tinklą. Keletas dviračių takų projektų, parengtų pagal 2012-10-10 Lietuvos automobilių kelių direkcijos patvirtintas dviračių takų projektavimo rekomendacijas, bus įgyvendinti 2013 metais, iš dalies juos finansuojant ES Regioninės plėtros fondo lėšomis.

CHAMP pateikta trūkumų analizė parodė, kad Kaunas neturi tvaraus transporto vystymo plano, kuris apjungtų visas transporto rūšis, išskiriant dviračių naudojimo svarbą ir būtų susietas su finansinėmis galimybėmis tokį planą įgyvendinti. Šiuo metu dėmesys koncentruojamas į rekreacinių dviračių trasų vystymą, nes daugumoje pagrindinių kelių nėra dviračių takų, o tai verčia dviratininkus naudotis šaligatviais arba tiesiog važiuojamosios gatvės dalimi. Pirmasis žingsnis siekiant padidinti dviračių naudojimą galėtų būti dviračių trasų tarp svarbiausių miesto vietų realizavimas, pvz. maršrutai į universitetų pastatus. Iki šiol eismo saugumo kampanijos, informacijos teikimas ir dviračių propagavimo politika buvo nukreipta į tai, kaip saugiai važiuoti ir kaip išvengti nelaimingų atsitikimų. Šios kampanijos turėtų apimti veiksmus, skirtus mažinti automobilių naudojimą, automobilių vairuotojai turėtų būti motyvuojami skirti daugiau dėmesio dviratininkams dalinantis su jais bendra erdve.

CHAMP strategija Kauno miestui siūlo apjungti veiksmus, kuriais būtų sprendžiamos silpnosios dviračių politikos vietos, įskaitant infrastruktūros gerinimą bei keičiant dviračių takų kryptis, kurios dabar nukreiptos į rekreacines poilsio zonas, apjungiant gyvenamuosius rajonus su miesto ekonominiais centais. Reikia parengti Darnaus judumo mieste planą, kuris būtų pagrįstas finansiniais resursais. Kauno mieste turėtų būti vykdomos tokios propagavimo priemonės, kurios didintų dviratininkų skaičių ir mažintų automobilių naudotojų skaičių.